شرایط ضمانت محصولات
شرایط کالای دارای ضمانت
۱- دارا بودن اعتبار زمانی بر اساس تاریخ قید شده بر روی برچسب ضمانت.
۲- کالا پس از تست و تایید عیب و ایراد توسط کارشناسان، تعمیر و یا با کالای سالم تعویض خواهد شد.
۳- خدمات ضمانت در محل مرکز خدمات ارائه میشود.
موارد خارج از ضمانت
۱- نداشتن کارت ضمانت یا برچسب ضمانت روی کالا.
۲- مخدوش بودن شماره سریال یا تاریخ ضمانت روی کالا.
۳- هرگونه تغییر فیزیکی از جمله شکستگی، خراشیدگی، تاب یا هر نوع تغییر شکل، زنگ زدکی، سوختگی یا تغییر رنگ، صدمات ناشی از حمل و نقل و نوسانات برق.
۴- انجام هرگونه تعمیرات و دستکاری توسط افراد غیرمجاز.
۵- عدم تطابق پک دارای هولوگرام با کالا.
تعویض یا استرداد کالا
استرداد کالا (پارت تعویض یا استرداد):
لوازم های جانبی مجموعه اعم از گجت ها، قاب و گلس در صورت پلمپ بودن جعبه، تا ۴۸ ساعت پس از رسیدن محصول قابل تعویض با سایر رنگبندی یا مدل های دیگر هستند.
سؤالات متداول:
بستههایی که توسط تیپاکس ثبت سفارش و ارسال می شوند، معمولا بین ۲ الی ۳ روز کاری و بستههایی که توسط پست پیشتاز ثبت سفارش و ارسال می شوند، حداکثر تا ۷ روز کاری باید به دست شما برسند.
در صورتی که با توجه به زمان مشخص شده، تأخیر در تحویل پیش آمده، با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنن.
خیر، در صورت ثبت سفارش در روز تعطیل، سفارش شما ثبت شده و در اولین روز کاری بعد از تعطیلات، عملیات آماده سازی جهت ارسال برای شما صورت میگیرد.
تحویل یک روزه فقط شامل دیوایس های اپل (آیفون، اپل واچ، آیپد، ایرپاد، مک بوک، آداپتور، آیمک، پنسل، مجیک ماوس، مجیک کیبورد، ایرتگ) برای استان تهران و شهرستان دزفول میباشد.
با توجه به متفاوت بودن موجودی شعب، جهت اطمینان قبل از سفارش با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
اگر محصول دارای گارانتی شرکتی بود با شرکت گارانتی کننده که مشخصاتش روی لیبل یا کارت گارانتی هست هماهنگ لازم جهت رفع مشکل انجام دهید، در صورت نداشتن گارانتی با بخش پشتیبانی مجموعه جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید.