تحویل و استرداد کالا
ارسال سریع با پست پیشتاز و تیپاکس
بررسی اجمالی گزینه های تحویل
سیب سبز روشهای حمل و نقل ایده آل را برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.
که در سریعترین زمان ممکن مراحل ثبت سفارش و بسته بندی انجام؛ از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس و همچنین در صورت تمایل میتوانید سفارش خود را بصورت حضوری از فروشگاه ما تحویل بگیرید. در این صفحه شما یک نمای کلی از تمام روش های حمل و نقل موجود را خواهید دید.
۱. محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید.
۲. شما یک پیام تایید سفارش دریافت خواهید کرد.
۳. منتظر بمانید تا سفارش شما برسد.
۴. میتوانید مرحله اول و دوم را انجام داده و سفارش خود را بصورت حضوری از فروشگاه تحویل بگیرید.
تعویض یا استرداد کالا
استرداد کالا (پارت تعویض یا استرداد):
لوازم های جانبی مجموعه اعم از گجت ها، قاب و گلس در صورت پلمپ بودن جعبه، تا ۴۸ ساعت پس از رسیدن محصول قابل تعویض با سایر رنگبندی یا مدل های دیگر هستند.
سؤالات متداول:
بستههایی که توسط تیپاکس ثبت سفارش و ارسال می شوند، معمولا بین ۲ الی ۳ روز کاری و بستههایی که توسط پست پیشتاز ثبت سفارش و ارسال می شوند، حداکثر تا ۷ روز کاری باید به دست شما برسند.
در صورتی که با توجه به زمان مشخص شده، تأخیر در تحویل پیش آمده، با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنن.
خیر، در صورت ثبت سفارش در روز تعطیل، سفارش شما ثبت شده و در اولین روز کاری بعد از تعطیلات، عملیات آماده سازی جهت ارسال برای شما صورت میگیرد.
تحویل یک روزه فقط شامل دیوایس های اپل (آیفون، اپل واچ، آیپد، ایرپاد، مک بوک، آداپتور، آیمک، پنسل، مجیک ماوس، مجیک کیبورد، ایرتگ) برای استان تهران و شهرستان دزفول میباشد.
با توجه به متفاوت بودن موجودی شعب، جهت اطمینان قبل از سفارش با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
اگر محصول دارای گارانتی شرکتی بود با شرکت گارانتی کننده که مشخصاتش روی لیبل یا کارت گارانتی هست هماهنگ لازم جهت رفع مشکل انجام دهید، در صورت نداشتن گارانتی با بخش پشتیبانی مجموعه جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید.